Főoldal Blog Növényi fehérjeforrások - nem csak böjtöléshez

Növényi fehérjeforrások - nem csak böjtöléshez

2021-03-02

Ne aggódj a fehérje miatt! 

Akár a húsvét előtti böjtöt követed, akár csak szeretnél kevesebb húst enni, érdemes tudatosan figyelni a fehérjebevitelre.

Habár a húsok valóban magas fehérjetartalommal rendelkeznek, szerencsére növényi alapanyagokkal is könnyedén fedezhetjük a fehérje szükségletünket. A lényeg, hogy rendszeresen fogyasszunk magas fehérjetartalmú növényi ételeket. Aggodalomra tehát semmi ok.

 

Íme 5 nagyszerű növényi fehérjeforrás (g/100g):

fehérje táblázat

 

A Húsvéti Böjt Programot úgy állítottuk össze, hogy az étrendet követve biztosan elegendő fehérjét fogsz bevinni, miközben a zsírok és szénhidrátok mennyisége is célod elérését fogja támogatni. Kedvet kaptál? Vásárold meg a programot! Tovább»

További cikkek

Diétás ételek csirkemellből
Fogyókúra húsimádóknak: diétás ételek csirkemellből

Fogyókúra húsimádóknak: diétás ételek csirkemellből 

Ha követed az Alakorvoslás Programot, akkor már biztosan tudod, hogy önsanyargatás nélkül, kiváló ételek segítségével is lehetséges a fogyás. A diéta nem csak kis adagokból és salátából állhat, igen is van lehetőség arra, hogy diétás és tartalmas fogást fogyasszunk hússal, mégpedig ebédidőben. Így a húsimádóknak sem kell lemondaniuk kedvenc ételeikről, csupán ismerniük kell a jó recepteket és a megfelelő alapanyagokat.

Tovább >
Hogyan fogyjak le
Hogyan fogyjak le? – Tanácsok az egészséges és tartós fogyáshoz

Talán százezres nagyságrendben érhetők el a világban a különféle fogyókúrás szolgáltatások, termékek, amelyek mind arra a kérdésre kínálnak választ adni: hogyan fogyjak le? Mégis a világ vezető egészségügyi problémája az elhízás. Ha csak Magyarországot nézzük, a világon a negyedik, Európában az elsők vagyunk elhízásban. Tegyük fel a kérdést: ennek nem fordítva kellene lennie?

Tovább >
Jó diétás ebéd
Milyen a jó diétás ebéd? Ezeket tartsd szem előtt!

Bármilyen hihetetlen a jó étel és a fogyás egyik legfőbb titka ugyanaz: a friss és természetes alapanyag. Minél természetesebb, minél feldolgozatlanabb ugyanis az élelmiszer, annál jobb a testünknek, illetve az alakunknak is. A diétás étrenden belül kiemelt szerepe van az ebédnek, hiszen ez a nap legfontosabb étkezése. Könnyű elrontani, de éppen olyan könnyű jól csinálni. Ebben fogok segíteni ebben a cikkben. Megmutatom, hogyan lehet jól ebédelni, amit élmény lesz elfogyasztani és közben az alakunk is szép lesz tőle.

Tovább >
Ön elavult böngészőt használ! A jobb felhasználói élmény érdekében kérjük, frissítse böngészőjét.   Értettem