Főoldal Szállítási tudnivalók

Szállítási tudnivalók

 
A kényelmed érdekében többféle szállítási és átvételi módon veheted át megrendeléseid:

HÁZHOZSZÁLLÍTÁS

Belföldi házhozszállítás esetében vásárlóinknak 990 Ft/csomag áron biztosítjuk a szállítást.

Szállító partnerünk a GLS Futárszolgálat. Futárszolgálat igénybevétele esetén a szállítás háztól házig történik, gyors, pontos, kényelmes. A csomag feladásáról, érkezésről e-mail és sms értesítést is küld a szolgáltató. A kínált szolgáltatás zökkenőmentes biztosításához szállítási cím pontos megadását kérjük valamint értesítésekhez e-mail cím és mobiltelefonszám megadását.

A csomag feladásakor, a szolgáltató rendszeréből e-mail előértesítést küld a csomag érkezésének várható időpontjáról, csomagszámmal, utánvét összegével, weboldal elérhetőséggel, jelszóval ahol akár a kiszállítás időpontja is módosítható.

A kézbesítés napjának reggelén újabb értesítést küld a szolgáltató a csomag várható kézbesítésének 3 órás időintervallum meghatározásával, valamint a futár elérhetőségével. Amennyiben szükséges, a futárral is lehet egyeztetni a kiszállításra vonatkozóan, ezen túl az ügyfélszolgálat is elérhető, továbbá egy webcímen a csomag aktuális státusza is követhető. Mobilszám megadása esetén sms értesítést is küld a szolgáltató.

A címzettek részére fenntartott GLS vevőszolgálat elérhetősége: hétfőtől- péntekig 7:00-20:00 óráig. Telefon: 06-29-88-67-00 (normál tarifával hívható belföldi szám)

A munkanapokon 7:30-ig beérkezett kifizetett vagy utánvétes belföldi rendeléseket, lehetőség szerint az adott munkanapon feldolgozzuk és átadjuk futár partnerünknek, akik a következő munkanapon megkísérlik a csomag kiszállítását.

Hétvégén és munkaszüneti napon beérkezett kifizetett vagy utánvétes rendeléseket, belföldre a pihenő vagy munkaszüneti napot követő első munkanapon dolgozzuk fel és ezt követően adjuk át a futárszolgálatnak. Pihenő és munkaszüneti napokon nincs kiszállítás (például egy pénteken 7:30 óráig leadott rendelést várhatóan még aznap össze tud raktárunk készíteni, így belföldre a következő munkanapon, azaz hétfőn (amennyiben az nem munkaszüneti nap) kerül kiszállításra).

Külföldre szállítás

Tudunk egyedileg csomagot külföldre szállítani, de azokat a megrendeléseket nem a webshopon keresztül, hanem egyedi megrendelés formájában tudjuk kezelni. Kérlek, írj a hello@alakorvoslas.hu email címre, add meg milyen termékeket szeretnél rendelni. Az adott célország és a csomag súlya alapján egyedi ajánlatot adunk a szállításra. Ha az ajánlatot elfogadod, akkor átutalásos számlát küldünk. A pénz beérkezése után indítjuk a csomagod, amelynek státuszáról mi fogunk egyedileg értesíteni.

 

SZEMÉLYES ÁTVÉTEL
 

Book24.hu Raktár

2045 Törökbálint, DEPO Raktrábázis VI. épület

Nyitva tartás:

munkanapokon: 8.00-16.00-ig
 

A személyes csomagátvétel feltételei

A személyes átvételi pontra rendelt, de át nem vett csomagok a Szolgáltatónak többlet költséget okoznak. Vásárló tudomásul veszi, hogy a megrendelés átvételének elmaradása esetén ez a többlet költség Vásárlót terheli a lent részletezett módon.

Szolgáltató vállalja, hogy a Vásárló által megrendelt csomagot kiszállítja az átvételi pontra, majd maximum 10 munkanapig tárolja a Vásárló által megjelölt személyes átvételi ponton. Amennyiben az átvétel nem történik meg, akkor Szolgáltató a csomagot visszaszállítja és a költségei levonását követően visszautalja a Vásárló számára a fennmaradó összeget. Az összeg visszautalásának feltétele a Vásárló bankszámlaszámának, illetve vásárlása azonosítójának megküldése a Szolgáltató ügyfélszolgálati elérhetőségére Szolgáltató adategyeztetési kezdeményezése alapján.

A személyes átvételi pontokon át nem vett, a Book24 Zrt. raktárába visszaszállíttatott csomagok esetén a következő költségeket vonhatja le Szolgáltató:

Az eredeti szállítási költség: bruttó 990 Ft

Visszaszállítás díja a raktárba: bruttó 990 Ft

Meghiúsult átvétel kapcsán felmerülő adminisztrációs költség: bruttó 920 Ft

Összesen bruttó 2900 Ft.

Amennyiben a csomag értéke nem haladja meg a fenti 2900 Ft-os bruttó értéket, akkor a teljes összeg Szolgáltatónál marad. Amennyiben nem fedezi a csomag kifizetett értéke a Szolgáltató költségét, abban az esetben Szolgáltató nem tart igényt a különbözetre. A csomag újbóli küldését kizárólag új megrendelés formájában áll módunkban ismételten elindítani, új megrendelés keretében.


GLS CSOMAGPONT

Magyarországon több mint 800 GLS CsomagPont üzemel, ahová a kézbesítés kérhető. A címzettek SMS értesítést kapnak, amikortól átvehetik küldeményüket, erre 5 munkanap áll rendelkezésükre.

A GLS CsomagPontok többségében 10:00 és 20:00 óra között vannak nyitva, de sok közülük már korábban is az ügyfelek rendelkezésére áll. 

Csomagpontra kért kézbesítés esetén bruttó 990,- Ft / csomag / cím.

GLS

Ön elavult böngészőt használ! A jobb felhasználói élmény érdekében kérjük, frissítse böngészőjét.   Értettem