SuperSize Program

Program megvásárlása
1
Fogyni nagy túlsúly esetén - Dr. Bajnok Éva

Fogyni nagy túlsúly esetén - Dr. Bajnok Éva

Nagy súlyfelesleg esetén másképp kell felépíteni egy fogyási tervet, hiszen hosszabb út vár ránk és a kalóriabevitel, mozgás tekintetében is speciális szempontokat kell figyelembe venni a sikeres és tartós eredmény érdekében. Az Alakorvoslás Programot úgy építettük fel, hogy szeretnénk átadni alapvető élettani információkat is. Hiszünk abban, ha tudjuk mi zajlik a testünkben, akkor sokkal tudatosabban haladunk a célunk felé. 

Dr. Bajnok Éva ezekben a videókban elmondja miben más fogyni, ha nagyobb túlsúlyunk van, bemutatja mit jelent az egészségünk szempontjából a súlytöbbletünk és annak leadása, valamint bemutatja a programot. Kattints ide.

3
Alakorvoslás módszer

Alakorvoslás módszer

Az Alakorvoslás Program egy 7 pontos keretrendszerből áll, amit be kell tartanod, ez szükséges a fogyáshoz. De azon belül szabadságod van, hogy milyen gyorsan és hogyan szeretnél haladni. A programnak három szakasza van: a Speed az első, amely átállítja a tested hízásról fogyásra és intenzív fogyást eredményez. Majd az Easy szakasz, amely a fogyási célod eléréséig tart, végül a súlymegtartó New Life szakasszal zárjuk a programot, amivel megtanulod megtartani az elért eredményt. Mindezt részletesen bemutatja Dr. Farkas Kitti az alábbi videókban és anyagokban. 

Esetedben ezeket a szakaszokat megnövelt kalóriatartalommal javasoljuk, ezeket neveztük el Speed SuperSize, Easy SuperSize és New Life Super Size néven. Kattints ide.

4
Étrend

Étrend

Az Alakorvoslás Programban a diétát úgy készítettük el, hogy mindenki számára könnyű, elérhető, élhető legyen. Ne az életes alkalmazkodjon a diétádhoz, hanem fordítva! A diéta alkalmazkodjon az életedhez. A főzős és toGO recepteket a "Receptek" menüpontban találod. Innen tudod letölteni az egyszerű étrendeket, amelyek sima táblázatok, amiből könnyedén össze tudod szabadon válogatni, mit eszel. Soha ilyen könnyű nem volt diétázni! Kattints ide.

 

5
Sport

Sport

Mozogj heti minimum 150 percet, segít tartani a diétád, hatékonyabb lesz és az alakod is formálja, valamint így az egészségedért és a jó közérzetedért is sokat teszel. A mozgás előnyeit mutatja be neked Dr. Farkas Kitti, majd Dr. Czirbesz Kata arról beszél, mikor kell bevinned plusz étkezést, ha szeretnéd, hogy legyen erőd a mozgáshoz, de az eredményét ne nullázd le. Természetesen abban is segítünk a letölthető anyagokban, hogy mikor, mit egyél. 

Heim Orsi gyógytornász pedig néhány általános mozgástanáccsal segít elindulni az úton. A mozgástárban pedig találsz egy ülő gyógytornát is vele, ami ideális a kezdéshez. Kattints ide.

Programtervező

Ön elavult böngészőt használ! A jobb felhasználói élmény érdekében kérjük, frissítse böngészőjét.   Értettem