Információs központ

Előfizetéshez, rendeléshez kapcsolódó technikai kérdések

Hogyan tudok előfizetni a programra?

A honlapon tudsz előfizetést választani különböző időtartamakra. Miután ez megtörtént a rendelkezésedre állnak a programanyagok (orvosi élettani magyarázatok, étrendek, mozgásvideók, extra tartalmak) és indulhat is az alakorvoslás.

Mennyibe kerül? Van később további költség?

  • A Programokra különböző időtartamokra különböző árakon tudsz előfizetni. Ez nem jár termékvásárlási kötelezettséggel.
    30 napos előfizetés: 2990.-Ft
    90 napos előfizetés: 7990.-Ft
    180 napos előfizetés: 14990.-Ft
  • További költséged a MedWay Diet termékek vásárlásakor van, melyek árairól a webshopból tudsz tájékozódni.

Mit kapok a programra történő előfizetéskor?

  • Orvosaink videós útmutatói, élettani magyarázatai, hogy ne csak tedd, hanem értsd is, mit, miért és mikor
  • Rugalmas módszer 7 pontos keretrendszerrel
  • Folyamatos mentorálás orvosainktól Facebook csoportjainkban
  • Állandó segítség, konzultálási lehetőség program-koordinátorunkkal
  • Óriási receptbázis könnyen elkészíthető, hétköznapi receptekkel
  • Digitális receptkereső, hogy hamar megtaláld kedvenc receptjeidet
  • ToGo étel ötletek, ha nem otthon étkezel
  • Egyszerűsített étrend táblázatos formában, ha csak 15 perced van ebédet/vacsit készíteni vagy épp rendelni szeretnél
  • Egyedi programtervező felület
  • Saját receptfüzetet generálhatsz és még a bevásárlólistát is letöltheted
  • Végigkövethető különböző típusú és nehézségű edzésvideók
  • Fejlődési naplót is vezethetsz

Hova forduljak, ha kérdésem, problémám van?

Program-koordinátorunk a hello@alakorvoslas.hu e-mail címen áll rendelkezésedre!

Hogyan tudom leadni a rendelésem a MedWay Diet termékekre?

A termékeket a webshopból tudod megrendelni: https://alakorvoslas.hu/webaruhaz

Milyen fizetési módok vannak?

Programelőfizetésre hitel- és bankkártyával van lehetőség. A MedWay Diet termékeket bankkártyával, banki átutalással vagy a kiszállításkor utánvétel fizetheted.

Mikor történik a termékek kiszállítása?

Szállító partnerünk a GLS Futárszolgálat. A csomag feladásakor, a szolgáltató rendszeréből e-mail előértesítést küld a csomag érkezésének várható időpontjáról. A kézbesítés napjának reggelén újabb értesítést küld a szolgáltató a csomag várható kézbesítésének 3 órás időintervallum meghatározásával, valamint a futár elérhetőségével.

Külföldre tudtok csomagot küldeni?

Egyedileg tudunk csomagot feladni Európán belül (kivéve Anglia és Svájc). Ezeket a megrendeléseket nem a webshopon keresztül, hanem egyedi megrendelés formájában tudjuk kezelni. Kérjük, írj a hello@alakorvoslas.hu email címre, add meg, hogy milyen termékeket és melyik európai célországba szeretnél rendelni. Az ország és a csomag súlya alapján egyedi árajánlatot adunk a szállításra, melynek elfogadása után átutalásos számlát küldünk. Az összeg beérkezése után indítjuk a csomagot, amelynek státuszát a csomagszám alapján tudod majd nyomon követni.

Ön elavult böngészőt használ! A jobb felhasználói élmény érdekében kérjük, frissítse böngészőjét.   Értettem
Ügyfélszolgálat felkeresése Elakadtál? Segítünk!?
Ügyfélszolgálat felkeresése